Szkoła latania dronami – odcinek 4, podstawy z DJI Phantom 3

Please log in or register to like posts.
Szkoła latania dronami - odcinek 4, podstawy z DJI Phantom 3



Techwondo prezentuje Wam nowy cykl dokumentalny 🙂 – Szkołe latania dronami. W czwartym odcinku uczymy się jak zacząć latać DJI Phantom 3. Polecane …

source

21 comments on “Szkoła latania dronami – odcinek 4, podstawy z DJI Phantom 3

  1. "Włałcza" ????? !!!! to pewnie ma włanczniki, jeżeli juz coś prezentujemy publicznie w języku polskim, to niech to będzie w języku polskim !!!!! nie ma słowa "włałcza" !!!!!!

  2. Sie wogole nie znaja na tym o czym mowia lekcje nauki pokazuja to co widac i sie samo pokazuje podczas wlaczenia a w rzeczywistosci nic konkretnego nie powiedza chociazby to ze przed lotem nalezaloby skalibrowac kompas wiec co to za szkola latania heh

  3. "Zabezpieczenie szare nie da się wkręcić czarne" 🙂 🙂 prościej i zgodnie ze stanem faktyczny było by powiedzieć lewy gwint i prawy gwint i to nie jest zabezpieczenie tylko jedne śmigła kręcą się w lewo a drugie w prawo 🙂

  4. ten na zdj to ne ja xD na pierwszy raz mi teraz kupuje nwm cz sie opłaca odrazu atac nim tez dj phanntom 3 standard i mam jeszce 500 ale nie zł tylko kr jestem w norwegi i nie ma takich małych dronuw i oleca mi sie odrazu tym ? 😀

  5. Powitac- Mam własnie Phamtoma 3 Advance, i tak to oglądałem, czemu nie robiliście lakibracji kompasu? nie jest to wymagane gdy sie go włączy i pokaże sie na zielono Safe to Fly ? robie to za kazdym razema niewiem czy jest taka potrzeba

Leave a Reply